Reumaklubi

Reumaklubi on reuma- sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksien kanssa elävien avoin kohtaamispaikka verkossa. Reumaklubilla voit keskustella muiden kanssa video- ja ääniyhteyden välityksellä. Voit pitää tapaamsia lähipiirisi kanssa tai osallistua järjestettyyn toimintaan - kohtaamiset Raumaklubilla tarjoavat hyvinvoitia, iloa ja aktiivisuutta!

Tapaamiset tapahtuvat erilaisissa "huoneissa", jotka ovat avoinna ympäri vuorokauden- voit kokoontua pienellä ryhmällä juttelemaan milloin vain. Etusivulta löytyviin julkisiin huoneisiin voi liittyä vapaasti, mutta omille ryhmille on mahdollista luoda myös yksityinen suljettu huone. Huoneen voi suojata myös salasanalla. Tarkemmat ohjeet sivuston käyttöön löytyvät Reumakubilta.

MITÄ TARVITSET Reumaklubilla TOIMIMISEEN?

Reumaklubin löydät osoitteesta https://reumaklubi.reumaliitto.fi Sivusto on helppokäyttöinen, eikä' vaadi kirjautumsita tai sovellusten lataamista. Mitään tunnuksia salasanoja tai erillisiä ohjelmia ei tarvita. Huoneeseen mahtuu kerralla rajallinen määrä osallistujia. Lähetä palautteesi tai kysymyksesi osoitteeseen reumaklubi@reumaliitto.fi

Reumaklubilla toimimiseen tarvittavat välineet:

• tietokone tai muu älylaite jossa on kamera ja mikrofoni
  • internet-yhteys
  • Google Chrome, Mozilla Firefox tai Apple Safari- selain