Tule mukaan!

Liity yhdistyksemme jäseneksi täyttämällä tästä linkistä jäsenhakemuksen Reumaliiton sivuilla.

Voit myös soittaa jäsenasiodenhoitaja Pirjo Randell, puh. 0400- 650 476 tai lähettää hänelle sähköpostia jasenasiat@salonreumayhdistys.fi

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 23 €

Tervetuloa mukaan!

****************************************

Tiedätkö, että saat jäsenmaksullasi mm. Suomen Reumaliiton tarjoamia etuja:

• Reuma-lehden neljä kertaa vuodessa
  • ilmaisesitteitä ja maksullista materiaalia jäsenetuhintaan
  • kursseja, seminaareja ja muita tapahtumia jäsenetuhintaan
  • mahdollisuuden osallistua tuetuille virkistyskursseille ja teemalomille
  • Suomen Reumaliiton Kuntoutumislaitoksen yöpymis- ja ateriapalveluista 15 % alennuksia
  • Kuntoutumislaitoksen tarjoamat jäsentarjouslomat
  • tukea selviytymisrahastosta
  • tiedot liiton järjestämistä sopeutumisvalmennuskursseista ja ilmastohoitomatkoista
  • maksuttomien tukipuhelimien palvelut (reumapuhelin, fibromyalgiapuhelin, Sjögren- puhelin)
  • Lisätietoa: Suomen Reumaliiton jäsenedut »
  • Suomen Reumaliitto

PAIKALLISIA JÄSENETUJA näyttämällä jäsenkorttia 2024

• jäsentiedotteen kolme kertaa vuodessa
  • etuuksia yhdistyksen järjestämistä teatteri- ja konserttimatkoista ja retkistä sekä erilaisista tilaisuuksista
  • yhdistyksen jäsenenä voit osallistua yhdistyksen järjestämiin voimistelu- ja vesivoimisteluryhmiin
  • paikallistason edunvalvontaa
  • UUSI JÄSENETU Lääkärikeskus Mehiläinen, Kauppakeskus Plaza, Salo Poliklinikkamaksusta 30% alennusta jäsenkorttia näyttämällä
  • UUSI JÄSENETU! Kahvila-Puoti Muffiina, Mariankatu         10% alennus Muffiinan omista tuotteista.
  • UUSI JÄSENETU! Salon Vanha Apteekki, Kauppakeskus Plaza, Vilhonkatu. 10% alennus apteekin tuotteista (ei koske reseptillä ostettavia tuotteita)
  • Salon Kukkakimppu, Helsingintie 5. Antaa 20% alennuksen ruukkukasveista, leikkokukista ja sidontatöistä, pois lukien morsiussidonnan, tarjoukset ja välitykset.
  • Kukkakauppa Bella-Regina, Horninkatu 11. Puh. 045-111 4488. www.kukkakauppasalo.fi   10 % alennus kukkakimpuista, ruukkukista, surusidonnasta ja istutuksista. Alennus ei koske tarjoustuotteita, tarvikkeita, kortteja tms.
  • Salon Jalkahuolto, Ruuhikoskenkatu 9. Puh. 040-179 9304 Perusjalkahoito -20%, pelkkä kysnien leikkaus 25€.
  • Suolahuone ja kauneushoitola Selena, Rummunlyöjänkatu 14. Lisätiedot studioselena.fi puh. 045-211 7143. Antaa jäsenillemme 10% alennuksen suolahuonehoidoista. Jäsenkortti mukaan!
  • Fysika Perniön fysioterapia- ja kuntokeskus Oy, Haarlantie 2, Perniö. puh. 040-500 6797 www.fysika.fi 10% alennus seuraavista tuotteista: - kuntosalin kertamaksu ja 10x kortti, - Fysikan ryhmäliikunta, - Xcryo huippikylmähoidon kertakäynnistä, -Intialainen päänhieronta
  • Angelan Siivous- ja Kotipalvelu Oy, Angela Kuitunen puh. 050-551 4747, antaa 20% alennusta.

**************************************