Matkat ja Retket

Ilmoittautumiset ja lisätiedot retkiin ja tapahtumiin:

Arja Kemppainen puh. 040 516 4835 tai sähköpostiin matkavastaava@salonreumayhdistys.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Jollei matkailmoituksessa mainita maksamisen tietoja niin siinä tapauksessa lähetän ne sinulle erikseen viestillä lähempänä matkan ajankohtaa!

Tervetuloa mukaan!

*********************************************

Kuva Reumaliiton toimitiloista Helsingistä

Vierailu Reumaliiton toimistolle Helsinkiin ma 27.5.2024

Lähtö Farmokselta klo 8.00

Pääsemme yhdessä tutustumaan Reumaliiton toimintaan ja tiloihin järjestötoimenjohtaja Ulla Rantasen kanssa. Vierailun jälkeen yhteinen lounas, ja matka jatkuu vielä kohti Helsinkin Outlet- 45 myymälän ostosparatiisia.

Matkan hinta 45€, sisältää bussin ja lounaan. Minimi tälle retkelle on 20 lähtijää. Sitovat ilmoittautumiset 20.5. mennessä Arjalle 040 5164835

********************************************

Salon Eläkkeensaajat ry järjestää kesäteatterimatkan yhdessä Salon Reumayhdistyksen kanssa

PAIMION MUSEONMÄEN KESÄTEATTERI su 30.6.2024 klo 17.00

"OIKEESTI"

Tanssiyhtye Finlanders viettää 40- vuotisjuhlavuottaan. Tutut kappaleet rytmittävät Paimion kesäteatterin kantaesitystä. Käsikirjoitus Marita Seppälä ja ohjaus Laura Hurme.

Hinta: Eläkkeensaajien jäsenet 50€ ja ei-jäsenet 55€. Hinta sisältää bussikuljetukset, teatterilipun ja väliaikatarjoilun. Lähtö Farmokselta klo 15.30.

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman nopeasti Arjalle puh. 040 516 4835,             lippuja on rajoitettu määrä ja maksu 30.5. mennessä Salon Eläkkeensaajien         matkatilille FI18 5410 6440 0107 00

KESÄTEATTERI TÄLLÄ HETKELLÄ LOPPUUNMYYTY, VOIT TIEDUSTELLA MAHDOLLISIA PERUUTUSPAIKKOJA!

*******************************************

KESÄPÄIVÄ RANTAPIRTILLÄ JÄSENILLE PERHEINEEN ti 16.7.2024 klo 10-15

Perinteeksi muodostunut kesäpäivä Rantapirtillä. Sauna läpiää ja uimaan pääsee.               Pihapelejä, luontopolku kysymyksineen - parhaiten vastauksissa onnistuneita saavat pienen palkinnon.

Kahvitarjoilu ja grillimakkaraa! Arpoja myynnissä. Osallistuminen on ilmaista!

Kyytejä Rantapirtille voi kysellä ryhmien ohjaajilta. (Kansalaisopiston Opiskelijakunnan Rantapirtti,Lehmirannantie 118, Salo)

JÄSENET PERHEINEEN TERVETULOA!

Paimion parantola

KULTTUURIPÄIVÄ Paimiossa ALVAR AALLON jalanjäljillä ja iltapäiväkahvit NOSTALGIAMUSEOLLA Marttilassa

KESKIVIIKKONA 7.8.2024

Lähtö Farmokselta kello 9.30 kohti Paimiota.

Tutustumme Paimion parantolaan oppaan johdolla ja yhteinen lounas Ravintola Toivossa.

"Tervetuloa tutustumaan Alvar ja Aino Aallon arkkitehtooniseen mestariteokseen. Paimion parantola on keskeinen arkkitehtuurin, kalustemuotoilun ja innovaatioin tyyssija Suomessa. Se on myös yksi kansainvälisesti tunnetuimmista ja mesrkittävimmistä suomalaisista rakennuksista"

Jatkamme matkaa iltapäiväkaffeille Nostalgiamuseoon Marttilaan. Täällä saamme tutustua kohteeseen Aila- rouvan opastuksella.

Retkipäivän hinta 45€. Hinta sisältää bussin ja lounaan, opastukset ja iltapäiväkahvit. Minimi kulttuuriretkelle on 20. Sitovat ilmoittautumiset 20.7. mennessä Arjalle puh. 040 516 4835.